Megjegyzések

Tibertus: Nos, igen! Híd kell, M0 kell, tömegközlekedés kell, de nem mindenáron! Ha már lesz Megyeri híd (miért nem lehetett ennek vmi normális nevet adni {színész, sportoló, politikus, stb...}), lesz Aquincumi híd és végre kész lesz az a nyavalyás M0 is, akkor kell megoldani a tömegközlekesét: ki kell tiltani az autósokat a belvárosból, ezzel egyidőben pedig villamosokat hadrendbe állítani, sétáló utcákat, stb... Ha lehet minden hidat kőből építsenek, mer tnem illeszkedik egy modern híd a belvárosba. A Lágymányosin kívül lehet akármilyen beton, vas, ocsmány szerkezet, de belül igényes, szép hídat óhajtunk! Lesz ebből vmi???

HM: Szép dolog a hídépítés. De egyetértek az előttem szólókkal, hogy hova vezessen? Mert az egy dolog hogy egyel több helyen lehet átkelni, de ott se lehet majd haladni. Amúgy pedig budapesten a hidak harmonikusan illeszkednek a városképbe, egyenletesen vannak elhelyezve és nagyrészük szép. Kár lenne ide beszúrni egy újabb hidat. (ideértve a lágymányosra tervezett gyaloghidat is) Pláne hogy Magyarországon általában úgy épülnek a dolgok hogy van egy álom. Álmodjuk 10 évig, majd elkezd megvalósulni, és egyre inkább lefaragják a költségeket, majd épül valami tesco gazdaságos megoldás. Se nem jó, se nem szép és nem is igazán olcsó. Az M0-ás is ilyen évek óta álmudjuk, hogy talán majd körbeér, és az átadott szakaszok keskenyek. Nincs leállósáv állandósult dugó mindig. És ha jól tudom az M0-ás új szakaszai se mindenhol lesznek szélesebbek. Csak kétxkét sáv. És ez kevés. Nem csak elméletben. A gyakorlat már bizonyította az eddig megépült szakaszon.

cybin: hallottam a gyalogoshídrol ,amit a műegyetemmel szemben szerettek vona ha épül.szép dolog , komolyan , csak elöbb mindenképp meg kéne szüntetni a nagy forgalmat a városban.amit nyilván hidak épitésével is lehetne csökkenteni.pl:ha valaki a város szélén lakik, pl 16. kerület, akkor ne kelljen bemenni majdnem a városig, hogy eljusson a hajógyári szigethez.hanem le tudná vágni az egészet, ha lenne egy híd ujpest után , aminek a másik fele szentendre és mondjuk aquincum vagy békásmegyer, és szentendre közé esne.

falusi: storm! Mélységesen egyetértek veled, remélem még megérem majd azt a kellemes állapotot, ami az elképzelésed eredményeként létrejö! (Az EMKE irodaház tetjén (11.emelet!) lévő légkezelők szűrőjét havonta cseréljük: A fehér szűrőanyag ennyi idő alatt kátránypapírrá változik: vastagon fekete és kissé merev lesz a koromtól-portól-kosztól!)

Izzy: 100 km-et nem autóznak az emberek, hogy átkeljenek a túlpartra, hiszen létezik komp, illetve rév, ami nemcsak gyorsabb, de olcsóbb is, mint sok 10 km-t autózni. Mindemellett további hidakra szükség van Budapesten és azon kívül is.

storm: annyit reagálnék erre, hogy természetesen mindennek az alapja lenne a szintén legalább 10 évvel ezelőttre várt M0 befejezése - NORMÁLIS befejezése - azaz a teljes, városon kívüli körgyűrű. persze én hoznék további intézkedéseket is, amint ez megtörtént [de semmiképp sem előbb!]. - átmenő teherautó és kamionforgalom kitiltása budapestről. használják az M0-t - nem átmenő, hanem budapesti céllal rendelkező 3.5 tonnánál nagyobb teher és kamionforgalom este 21 - reggel 6 közé szorítása - minden kis- és nagykereskedelmi hely árufeltöltése [ugye a fentiek alapján 3.5 tonnánál kisebb autókkal], rakodása, áruszállítása szintén kerüljön ebbe a sávba - kivéve azokét, amelyikeknek saját megfelelő parkolója van a teherautói számára. és ezek után lehet elgondolkodni a többi forgalomszervezési kérdésen, a parkolási rendszeren, buszsávokon, agglomerációs közlekedésen és így tovább. enélkül felesleges...

   Hidakat minden áron?
(Vackor, 2006-05-23 23:19:54)

Nem vagyok budapesti, de itt dolgozom, ezért érint engem is. Sokszor hallottam már, hogy újabb hidakat kell építeni Budapesten, mert a meglévők nem bírják el a forgalmat, ha pedig lezárnak egyet, akkor még nagyobb a káosz. Csak azt nem értem, hogyan fogja ez megoldani a problémát??? Nem csak a hidak, az utak is tömve vannak.

Mint tudjuk, Budapestnek irdatlan nagy az átmenő forgalma, mert hozzáértő mérnökeink úgy gondolták, hogy Budapest és Dunaföldvár nagyon közel van, köztük nem kell híd. A megértő autósok szívesen tesznek 100 km-es kitérőt a fővárosi csúcsforgalomban.

Könyörgöm, nem Budapesten kívül kéne hidakat és utakat építeni, hogy az átmenő forgalom megszűnjön, vagy legalább mérséklődjön??? Lehet hogy én gondolom rosszul, de szerintem ezzel csökkenne a forgalom, csökkenne a levegőszennyezés, csökkenne a zaj, csökkenne a dugók száma.

vissza