eredeti méretben

Megjegyzések

smaci: a 14-es meghosszabbítását már sokszor tervbe vették, a Westend pályadvar felé eső részén meg is van a vágányok helye, de hogy miért pont ott, azt soha nem értettem:D

ogaho: Az egyik kedvencem... :( A főváros beletette a Podmaniczky Programba, hogy meghosszabbítják a 14-est és a 47/49-est a Nyugatiig, sőt, ha valami csoda történik, még talán össze is kötik őket. Aztán felújították a Bajcsyt - villamos nélkül...

falusi: Te kis Naiv! Hát azért nem, mert az logikus lenne! A Főpolgármesteri Hivatalban meg azért van a portás, hogy a logika be ne menjen! Nem csak ez az egyetlen átszállási kényszer van ebben a városban. Hogy a közelben maradjak: Miért nem lehetne például a 47-49-es vonalát összekötni a 14-es vonalával a Nyugati téren keresztül, elbontva a teljesen fölösleges felüljárót? (Csak reménykedhetünk, hogy a Metrósok nyomására nem vágják vissza a 47-49-est a Körtérig!) A Nyugati teret vissza kéne alakítani újból körforgalmú térré, amelyik a legdemokratikusabb csomópont. A villamosnak meg talán minden irányból elsőbbséget kellene adni a körforgalomban.

   A Nyugati és a Lehet között
(Dejdő, 2006-05-31 12:45:35)

A Nyugati és a Lehel tér közé miért nem lehet meghosszabbítani a 14-es villanyos vonalát, hogy ne kelljen háromszor átszállni azoknak, akik a négyeshatossal szeretnének továbbmenni? A sínek úgyis ott vannak, csak kicsit kéne átépíteni...

Bleeeee.

vissza