eredeti méretben

Megjegyzések

monyek: azért megy több fel mert akkor ellenőrzés van kifelé és nehogy összetorlódjanak...még kimaradna valaki!

morgó: szerintem praktikus, hogy 4 van és kettő megy. energiatakarékosabb, és igény szerint fokozható a teljesítmény újabbak bekapcsolásával. Nekem úgy rémlik, láttam már olyat, hogy 3 megy fel, egy le... csúcsforgalomban így nem lent torlódik össze a tömeg.

Tibertus: Gabi! Már bocsánat, de kikérem magamnak! Nem csinálom a szemetet, hanem max összeszedem. Télleg! Az autómatáról meg annyit, hogy itt több milliós rendszert állítottak fel nem rég, mely csak egy vonaljegyet képes kiadni, ráadásul nagy is. Namost Pozsonyban kis helyes automaták vannak, melyek okosak is: minden típusú jegyet képes kiadni. Ízléses, nem a padok fölé helyezik, ráadásul vandálbiztosak is! Itthoni vezetés közül senki nem járt még Pozsonyban???

gabi: A kép nagyon találó! De vegyétek észre a bokáig érő szemetet is, azt mi magunk csináljuk!

Ákibard: Az a helyzet, hogy most tényleg igazat kell adni a BKV-soknak mozgólépcső ügyben! Egyszerű technika a magyarázat: az egyik mozgólépcső mindig le másik fel, a harmadik hol fel, hol le megy. Épp ezért az egyik lefelé, másik felfelé, harmadik egyenletesen kopik! Szabály szerint (A csúszó, gördülő alkatrészek egyirányú kopása miatt) veszélyes lenne ellenkező irányban elindítani, mert megakadhat a lépcső aljában lévő fésűbe, melyből volt már baleset Magyarországon! (Nem a kopás miatt, hanem egy lezárt , javítás alatt lévő lépcsőre ment a "birka" tömeg ami fékezetlen volt, így az emberek súlya hajtotta előre!)

vermut: Az autómaták már érkeznek, csak még csúszik a rendszer. Most úgy tudom, 2007 végén jönne az Elektra, amit a BKV, a Volán és a MÁV is használna.

   Kínos
(Arany László, 2006-06-07 13:37:19)

A metróban két kínos dolog van. Az egyik az ellenőrök, sokat nem írnék róla, mindenki tudja. Én csak azt nem tudom elképzelni, hogy nem lenne olcsóbb - úgy értem, hogy olcsóbb - barátságos automatákra lecserélni őket, szponzorálhatná mondjuk az országimázs alap. A másik, ami fáj, hogy a régi háromlépcsős alagutakat kicserélik négylépcsősre, aztán kettő megy belőle. Egyszer megkérdeztem, hogy miért, azt mondták menetrend van. Esik eső, fúj a szél, egyszerre jön be két szerelvény, koncert, focimeccs: menetrend van. aztán még álljak jobbra is?

kép forrása:http://world.nycsubway.org/perl/show?6590

vissza