eredeti méretben

Megjegyzések

mozdonykerek: S lám csak, megint egy félkész munkának lehetünk szemtanúi. Miért is gondolná a tiszteletreméltó munkáltató, h egy síkba kéne hozni két útszakaszt, majd a bringás csinál magának új lejárót ami előtt precízebben körül lehet tekinteni az úttesten(egy korábbi bejegyzésben, képen láttam hogy a kereszteződés nem a veszélytelen kategóriába tartozik). Az embernek külön stratégiát kell kidolgoznia h egyik pontról a másikra jusson akadálmentesen komolyabb sérülés nélkül. Hogy tovább csinosítsam a dolgot a fedlapról inkább nem is beszélek annak legalább annyi értelme van, mint az út közepén elhelyezett szemetesnek. Hát miért is szolgálná a gyalogos/kerékpáros érdekeit a közutak javítása Vagy talán ez is a Magyar Szocialista Párt 100 lépés programjába tartozik, a kátyúsítás, gödrözés. NEM HINNÉM!!!!!!!!! Ha van valakinek ellenvetése várom a kritikáját, bátran, nem harapok!

   szintkülönbség már megint
(szov, 2006-08-25 15:12:38)

a Lágymányosi híd alatt most készült el a Soroksári út burkolata, oké felfestés még nincsen, de az út már használatban és úgy tűnik egyrészt megint a csatornafedelek szintjét nem sikerült eltelálni, másrészt az utat keresztező bringaúton, amely egyébként vmi véletlen folytán szintben lenne a kocsiúttal, az elválasztó szegély kövek kiállnak csúnyán.
Ez vajon azt jelenti, hogy a bringa utat újra építgetik ahhoz, hogy szintbehozzák a szegéllyel vagy így marad ez a felnigyilkos küszöb?

vissza