eredeti méretben

Megjegyzések

falusi: Többször többhelyen elmondtam már: Budapest az autóparadicsom, itt minden az autóval araszoló (mert mi mást csinál?!) kényelmét, elsőbbségét, felsőbbrendűségének igazolását és anális tájékának nyaldosását segíti. Gyalogosan közlekedni sok helyen egyenlő egy túlélő kiképzéssel. Majd gondolod a gyalogos emberszámba van-lesz véve?

Synci: A budapesti lámpák nagy része mostmár aszerint vált, hogy hány autó várakozik és/vagy halad-e még át autó a zöld jelzésen. Ezt a 2m széles 1m hosszú szerkezetet az aszfaltba épitik be közel ahhoz a vonalhoz ami elött az autóknak kéne sorakozni piros jelzés esetén, nak meg kéne állni (bár nagyrészük ezen továbbhalad). Jól megfigyelhető helyen van, belevágva az aszfaltba a téglalap, melyből szintén egy vágás visz a lámpa elektronikájához. lefényképezem majd:)

   Lámpák
(Sempi, 2006-08-30 15:01:52)

Értem én, hogy a gyalogost könnyebb és biztonságosabb megállítani, mint az autóst - de azért mégsem az út közepén kellene! Veszélyes, mikor egy rakás gyalogos és biciklis ácsorog, majdnem a záróvonalon, egy vékony járdaszigeten, arra számítva, hogy ha az egyik sávon átkelhetett, akkor a másikon is átkelhet. Tessék a gyalogos-lámpákat is összehangolni!

vissza