eredeti méretben

Megjegyzések

maurka: minden rendszer működőképes, ha korrektül megtervezik és karbantartják! az OYSTER kártyás-feltöltögetős rendszer kivállóan működik Londonban, épp az eldobhatójegyest váltották ki vele.

Rob: Ez a az!

rbence: Vélemény ugyan ez! nem véletlen, hogy Párizsban, Rómában tudják milyen beléptető rendszert használjanak...lehetne tanulni is!!!! Valóban praktikusabb, csakgondolom drágább kivitelezni...de legalább praktikus és hosszutávú...

   Chipkártyarendszer
(Rob, 2006-10-06 22:36:25)

A Budapesti jegyrendszert a BKV szeretné felváltani chipkártyarendszerrel. El lehet olvasni itt: http://www.bkv.hu/elektra/index.html
Szerintem ez nem jó. Egy kártyát őrizgessünk amit fel kell tölteni kredittel? És mi lesz a bérletekkel? a társaság figyelmébe ajánlom a párizsi rendszert: az ember vesz egy mágneses jegyet. A metróban egy kapu van, ami úgy működik, h. bedugja az ember a jegyet, a gép egy méterrel tovább kiadja, a kapu kinyílik. Ezek a jegyek egyszerhasználatosak, de lehet kapni olyanokat is, amelyek egy hétig jók. Aztán vannak mágneskártyák is, melyeket csak hozzá kell közelíteni egy laphoz és máris kinyílik a kapu. Az emberek be szokták tenni a táskájukba, és átmenet közben odalegyintik, és már át is mentek. Ugyanez a helyzet a felszíni járatoknál is. Rómában is. Itt miért nem?

vissza