eredeti méretben

Megjegyzések

ogaho: Én is a 6-61 összekötést támogatnám, végülis mindkettő zárt pályán halad, és így egy fölös átszállást ki lehetne iktatni. A Moszkván sima ügy lenne, kérdés hogy a 61-es pályájával hogy jön ki a Combino. Ha már hosszabbítósdi, akkor sztem jobb lenne a 4-est bevinni legalább a Kosztolányiig, egy csomó busz onnan indul kifelé. A fakivágás tényleg para, de ha valamiért, akkor a villamosépítésért talán megéri.

Synci: Többiek hozzászólását is várjuk, szeretettel:)

labzo: Peti817172M: tudom jól, hogy a Moszkván is kell építeni, de az nem jelentős (egy pár sin, és kész). Igaz, a megállókat már át kell alakítani hozzá. A 6-61-es vili összeolvasztásánál legalább két Bp.-i pályaudvar össze lenne kötve egy BKV járattal, mármint amit a felszíni tömegközlekedést illeti. Röviden, és tömören: én ezt ki tudnám használni, de ahogyan észreveszem, nem csak én vagyok így vele.

Synci: Épp ez lenne a lényege, hogy ne kelljen átszállni, hanem 1 jegy érvényesítésével juss be pontosan, és aránylag gyorsan a belvárosba. Villamost nem érintik a dugót, esetleg ha a pályán van valami, a buszok, amik arra járnak pedig igen, és mostanság egyre sűrűbben. Jön a nyár, metró csak 2év mulva lesz majd, és azsem biztos. Pest főbb csomópontjai pedig levannak zárva, ez egy kis enyhítés lehetne. Amennyiben nem használnák ki a metró megépülése után vissza lehetne csinálni. Úgy látom, hogyha megépül a metró, és a körtéren is végigmegy majd a 47es akkor a 19/49es villamosra nemlenne semmi szükség. A vonal ígysem annyira kihasznált. Vanhogy szinte üres kocsik szaladgálnak. A felújított villamosok pedig mehetnének a 47esen, amire a Kelenföldről induló 6osról lehetne átszállni. Bár ezt csak mondtam, nemtudom, hogy ehhez mit fűznétek. 4-es vonalát pedig meglehetne hosszabbítani akkor, moszkván össze lehetne kötni, ahogy az egyikőtök mondta, a 61essel. Így a 6os messzebbről indulna, a 4es pedig tovább menne... Várom még, várom a többi hozzászólást, és ha sokan látják jónak, csak akkor lépek az ügyben, addig hagyom...

metaljesus: viszont akkor a combinok miatt át kéne építeni a kelenfölditől a körtérig a felsővezetékeket meg a megállókat is, szóval csak még nagyobb káosz lenne tőle. nekem nem tetszik az ötlet

Peti817172M: Az aluljárót meg me lehet kerülni, ha más nem, akkor fonódó vágányokkal.

Peti817172M: Azért a Moszkván is kell építeni, mert az egyik vágánykapcsolatot megszüntették. Synci Ez a hosszabbítás nem indokolt. Ha lesz metró, akkor egyszerűen el lehet majd jutni az Etele térre. 4-6 villamosokról 3 helyen is át lehet szállni. Kosztolányi hosszabbításnak (V4) lesz esetleg értelme, ha majd úgy döntenek, hogy az utasok átszoktak a metróra és nem akarják tovább jráatni a 19-49-est.

labzo: A 6-os meghosszabítása jó ötlet, de én inkább a 61-es villamosvonalba való 'beleolvasztását' látnám jónak. Főleg azért, mert a Moszkva téren szinte semmi sem kell csinálni (mármint építészeti szempontból). Az már más kérdés, hogy a Körtéren hogyan lehetne ezt megoldani, de én erre láttam egy tervet, csak kár, hogy azt az oldalt rég látogattam meg. Ja, és nem azért, de szerintem inkább a 4-est kéne kivinni Kelenföldi pályaudvarig. Tudom, hogy ott kell építkezni, de hát ahogyan észreveszem csak a kereszteződésekben macerásabb, utána meg az út közepén már könyebb a sinek lefektetése.

Synci: Eteletéren a forduló után lehetne még több ágat is csinálni, pl. külön csak a 6osoknak. Egyébként egy is elég lenne, és egy szükségleszállóhely. Az út egy része is megmaradna, aki arra lakik be tudjon hajtani, illetve ki. Azt az utat egyébként se használják nagyon, sok arra a használatlan ház, illetve ha jól láttem, egy bezárt templom is van. Kosztolányi szerintem azért nem lenne jó, mert útban van egy aluljáró, és nagyon sok fa van az útban, zöldek nem nagyon örülnének neki..., másrészről sok parkoló van ott, az ottlakóknak kell parkolni valahol. Köszönöm hozzászólásod, mindenképp fontolóra vesszük a te ötletedet is! Várjuk a többit, vagy esetleg még a hozzászólásod

Peti817172M: Hát, nem is tudom. Kivitelezhetőségi szempontból eleve inkább a 4-est ajánlanám, mivel a KMosztolányinál egyszerűbb bekötni a vonalba. Másfelől meg a 4-es metró megépítése után nem sok értelme lesz. Főleg, hogy a 19-49 villamosoök így is sokszor feltorlódnak az Etele téren.

Synci: Ide is lehet ám írni a dologról

   Javaslat a 6-os villamos vonalának meghosszabbítására!
(Synci, 2007-04-12 23:32:47, Etele tér, Kelenföldi Pályaudvar - Moszkva Tér)

Megszeretnénk kérdezni sokak véleményét arról, hogy milyennek találják ötletünkket a 6-os vonalának meghosszabbításáról. Mondjátok el, tegyetek javaslatot, adjatok ötletet. Tegyünk együtt, a budapesti tömegközlekedés javításáért!

Web: www.6os.atw.hu
E-mail: 6os@c2.hu





Partnerünk a PraktikusVáros.hu

Megoldási javaslat: Weboldalunkon mindent megtalálsz!

vissza