eredeti méretben

Megjegyzések

Stipkovits7: Ennyi erővel a buszmenetrendet se kéne kitenni, mert ahol sűrűn jár a busz ott ugyis hamar jön , ahol meg nem ott ugyis várni kell, nem? Gondolom Németországban nem azért invesztáltak bele pénzt a fejlesztésbe , mert olyan felesleges lenne... Ezek olyan dolgok amik praktikussá és élhetővé tesznek egy várost. Valószínüleg Budapest azért van az európai városok "élhetőségi ranglistáját" az utolsó harmadban mert az ilyen ötletekre abszolút nem nyitott.

mekkelek: Ahol sűrűn járnak a buszok, oda minek ilyen. Ahol pedig ritkán, ott ki lehet számolni a buszmenetrendből (már ha van).

ogaho: A 86-os vonalán most tesztelnek valami ilyesmit, ha jól tudom. A buszokba GPS-t tettek, és 4 helyen van/lesz (?) egyelőre hasonló kijelző, pl. a Batthyány téren. Ha bejön, 8 év alatt vezetik be mindenütt.

rbence: Hasonlót láttam Salzburgban is. Ott az egész kütyü egy oszlopba van beépítve. télleg ráférne a buszhálózatra....meg a metróra, ha működne.

   utasbarát buszmegálló
(Stipkovits7, 2007-04-13 22:27:35, Wilhelmshafen, Németország)

Ez egy szép példa arra , hogyan néz ki egy kulturált utasbarát megálló, ahol az elektronikus kijelző percre pontosan mutatja, hogy melyik busz mikor fog indulni az adott megállóból. a rendszer percenként frissíti magát. Érdekes , hogy ha egy német vidéki nem túl jelentős város be tudta vezetni ezt a rendszert ,akkor vajon Budapest , ami tudvalevőleg egy főváros, miért nem képes erre.

Hosszú agonizálás után üzembe helyeztek a metróban egy olyan visszaszámláló rendszert , ami már kb 10 évvel ezelött is elavult volt és a BKV azt várná el , hogy még tapsikoljunk is hozzá, hogy milyen haladó a "cég"...

vissza