eredeti méretben

Megjegyzések

Stipkovits7: Én is olvastam az ehhez kapcsolódó cikket és szerintem ez is tipikus mutyizás esete, amikor PPP konstrukcióban minél több állami pénzt vegyenek ki a közösből. Természetesen az eredmény majd nagyon szép lesz meg minden, de a beruházást egy megfelelőbb vonalvezetéssel a feléből is ki lehetne hozni. Persze nem ez az első eset , amikor bizonyos üzleti körök politikai és egyébb személyes kapcsolataikat kihasználva azon iparkodnak, hogy hogyan lehet minél több profitot kisajtolni az államból. Elismerem, hogy szükség van a hazai autópályahálózat fejlesztésére, de emellett a vasuti közlekedés feltételeit és színvonalát kellene inkább javítani.

   praktikus ország, hm?
(a, 2007-08-29 10:46:42, D-Dunántúl)

A tervezett M6-os autópálya Dunaújváros-Szekszárd-Bóly, valamint az M60-as Bóly és Pécs közötti szakaszáról van szó: az eredeti tervekben 9 völgyhíd és 4 alagút szerepel, de ha a térségben a sztrádát néhány kilométerrel keletebbre, a Mecsek lejtőitől messzebb vezetnék, ennek töredékére lenne csak szükség. Belegondolva, hogy az egyszem balatoni völgyhíd is mennyibe került, felmerül a praktikum kérdésén túl, hogy a pazarlás nagy kaliberű módjáról amolyan olaszos autópályaépítési tradícióról van-e szó.
Olvassátok el a teljes cikket itt.

vissza