eredeti méretben

Megjegyzések

labzo: Ha már külföldi példa: Caorle (Olaszország - Venezia-tól keletebben levő, partmenti város) http://users.cwi.hu/biciklista/index.php?topic=9.msg35#msg35 Ott nincs viacolor, de érdekes módon, a bicikliút minden kereszteződésben megszünik... .

Stipkovits7: A viacolort én sem szeretem ,mert általában ráz egy kicsit. Valami okos kitalálta, hogy ez a menő. Az aszfalt sokkal jobb lenne.. csak már építenének valami értékelhetőt...

truth: Ugy latszik ott is szeretik a "viacolor"-t ami rázós. Egyébként meg mit akarsz Demszky már mindenhova kerékpárral jár. :D

   kerékpárútak fejlesztése...csak akarni kéne
(Stipkovits7, 2007-09-19 19:51:09, Varsó, Lengyelország)

Nemrég Varsóban jártam és elképedve láttam, hogy a város milyen ütemben és magyas színvonalon fejleszti a kerékpárúthálózatot. Az utak egy összefüggő rendszert alkotnak és ellentétben Budapesttel gondozzák is őket. Érdemes megfigyelni, hogy a zebránál milyen jol megoldották a felfestést. Természetesen még ott is nagyon sok a tennivaló, de érdemes odafigyelni arra, hogy a volt szocialista országok nagyvárosai hogyan huznak el ezen a területen is Budapest mellett. Nálunk mindig csak hangzatos igéretek vannak látványos sajtótájékoztaókkal vegyítve aztán meg alig van előrelépés. A politikusainknak nem kerékpározós piárfogásokkal kellene foglalkozni , amikor az összes sajtót meghívják fényképezkedni ( Demszky ) , hanem a szakmai munkára kéne koncentrálni egyetértésben a kerékpáros civilszervezetekkel.

vissza