eredeti méretben

Megjegyzések

dugó: ...és akkor számold hozzá a buszok beszerzési költségét, a garázsok fenntartását, a szerelőket, sofőröket, az irányító személyzetet, a megállókat, az utastájékoztatást, az általad kifogásolt takarítási költségeket is. Olyan ez, mint a Fradi. Az (majdnem) egész ország szeretné, ha jó lenne, de ha előre meg kellene venni a bérletet az összes meccsre, akkor már senki sem akarna fizetni.

   Miért fizetünk ilyen sokat?
(monyek, 2011-06-17 17:38:56, Budapest)

én számoltam egy kicsit: tegyük fel ha egy ember minden nap dolgozik és minden nap BKV-val megy dolgozni...mondjuk reggel és este közlekedik, tehát napi kétszer és egy átszállással tehát naponta 4 járművel és járművenként menjen 5 kilométert.
tehát egy ember 20 kilométer/nap, readásul sosincs egyedül a buszon...165 férőhelyes buszokon legyen csak 20 ember.akkor már emberenként 30 kilométert kell megfizetni havonta...jobbanmondva kellene!
busz fogyasztása rosszabb esetben is 50L/100Km.
a 20 km-t megteszi 10 liter üzemanyaggal, amit ha a jövőt illetően 400 forintos literárral szorzok kijön 4 ezer forint.ez 20 ember naponta, 200 forint egy embernek naponta!
egy emberre jutó havi összeg, mint bérlet szempontjából 30 nappal számolva(február kiegészíti a 31 naposakat) 6000 forint!!!
és ezek a legeslegrosszabb esetek, amik nagyon ritkák, még a buszokon is legtöbbször tömeg van!readásul az utazási körülmények még annál is rosszabbak.büdös, szakadt, mocskos buszok, rendszeres kényszerű pótlóbuszok használata(ugyanilyen állapotban) valamilyen hiba folytán.
miért kell 9800ft-ot fizetnem?

Megoldási javaslat: ha kevesebbet kérnének a bérletért, többet vennének.több maradna kevesebb ellenőrt (akik nagy része amúgyi saját zsebre játszik) kellene fizetni többet költhetnének a buszok felújítására, megállóhelyek megfelelő ellátására(padhiány)!

vissza