Név

Jelszó


belép
regisztráció

legfrissebb megjegyzések

Kategóriák
(összes) (417)
általános design (29)
általános építészeti (28)
autós (62)
bicikli úton akadály (37)
biciklis (48)
elszúrt kivitelezés (28)
gyalogos (45)
közszolgáltatás (posta,stb.) (1)
metró (16)
nem értem (31)
női szemmel (3)
odafigyelés általában (32)
praktiCity - komment (5)
tömegközlekedés (30)
városfejlesztési programok (18)

a projektről
használati útmutató

linkek, letöltés, telefon

rss




  << < 1    > >>

tömegközlekedés

  

Miért fizetünk ilyen sokat?
(monyek, 2011-06-17 17:38:56, Budapest)
1 db megjegyzés

én számoltam egy kicsit: tegyük fel ha egy ember minden nap dolgozik és minden nap BKV-val megy dolgozni...mondjuk reggel és este közlekedik, tehát napi kétszer és egy átszállással tehát naponta 4 járművel és járművenként menjen 5 kilométert.
tehát egy ember 20 kilométer/nap, readásul sosincs egyedül a buszon...165 férőhelyes buszokon legyen csak 20 ember.akkor már emberenként 30 kilométert kell megfizetni havonta...jobbanmondva kellene!
busz fogyasztása rosszabb esetben is 50L/100Km.
a 20 km-t megteszi 10 liter... >>>


 
 
  

A BKV igazgatójának van szolgálati autója?
(szov, 2008-09-16 21:07:26)
2 db megjegyzés

vagy büszkén használja cége termékét napi szinten?


 
 
  

Megtizedelnék a budapesti közlekedést
(a, 2008-02-22 12:41:50, Budapest)
0 db megjegyzés

A hírek szerint 40 BKV-járat szűnne meg 2008-ban Budapesten: több átszállás (pl Dél-Budáról É-Buda felé menet) a busz vonalak megfelezésével, villamos vonalak lerövidítésével. Részletek itt:
http://index.hu/politika/belfold/budapest/0221bkv/




 
 
Átjárható várost!
(isetar, 2007-12-09 07:57:22, Dél-pest)
1 db megjegyzés

Minden reggel lelkifurdalásom van, amikor beülök az autómba, hogy metróközeli lakhelyemről elmenjek metróközeli munkahelyemre. Nemcsak az elfüstölt havi plusz forintok miatt, haenm a plusz füst miatt is. Pest egyik legforgalmasabb útvonalán közlekedem, mégis kocsival 20-30 perccel hamarabb megteszem a távot, mint metróval. Hogyan lehet ez? Úgy, hogy tömegközlekedve kénytelen vagyok bemenni a Deák térig, majd vissza kifelé majdnem ugyanennyi távolságot! A város keresztben ugyanis átjárhatatlan. A Hungárián az 1-es v... >>>


 
 
  

Németroszág; a praktikus városok és tömegközlekedés hazája
(Stipkovits7, 2007-11-04 14:04:33, Németország)
0 db megjegyzés

Nemrég kezembe akadt egy német újság, amiben a német vasutak reklámját találtam. Elképedve olvastam, hogy amíg nálunk a vasuti mellékvonalak és a tömegközlekedés sorvasztásán ügyködik a kormány, addig Németországban éppen az ellenkezője történik.A reklám szövegének fordítása:
"Németország rendelkezik európa legsűrűbb tömegközlekedési hálozatával. 34 ezer km hosszúságú vasuti pályán, 5700 állomással majd mindenhova eljutunk. Ezért utasaink nemcsak gyorsan elérik céljukat, de olyan elégedettek is ,mint még soha ezel... >>>


 
 
  

utastájékoztatás felsőfokon...egy berlini példa a sok közül
(Stipkovits7, 2007-10-03 20:42:20, Berlin)
1 db megjegyzés

Nemrég Berlinben jártam és meglepődve láttam, hogy milyen praktikus és korszerű utastájékoztatási rendszert építettek ki a város forgalmasabb buszmegállóiban. A kijelző folyamatosan tájékoztat a buszmegállóba érkező buszokról részletesen járatokra lebontva. A rendszer átlátható és kényelmessé teszi a ,megállóbol induló buszok gyors átlátását.

Budapesten sajnos nincs ilyen bár a BKV próbálkozik valami hasonlóval a 86 os busz vonalán tesztüzemben de azok a kijelzők kevésbé vannak jól megtervezve, mert a mostani f... >>>


 
 
  

szolgálati közlemény
(a, 2007-07-11 21:15:22, Bp, Keleti pu.)
1 db megjegyzés

Megint Állunk Vazze indexes blog a hétvégén retekkommandót indít egy négykocsis mocsokvonat kitakarítására, a MÁV áldásával láthatnak neki, csatlakozni lehet:
Aki jönne az kérem jelezze péntek délig a megintallunkvazze@gmail.com címen, hogy leadhassam a fix létszámot, mert az alapján tudják biztosítani az eszközöket. Gyülekező: Keleti főbejárat; 2007. július 14. szombat; délelőtt 10:00 Játszós ruhát mindenki hozzon magával.


 
 
  

Csak az ökör...
(Colonel, 2007-07-03 23:07:54, Bp. XI. Fehérvári út)
0 db megjegyzés

...meg a BKV következetes! Az is államtitok, hogy mikor indul a 4-es villamos!


 
 
  

85 évre titkosítva.....
(Colonel, 2007-07-02 11:08:50, Móricz Zsigmond körtér)
3 db megjegyzés

.....hogy hány perc múlva indul a 6-os! Nem lenne szabad egy ilyen fontos kapcsoló működtetését a villamosvezetőkre bízni, meghaladja a képességeiket! És akkor még nem is említettem, mi van, ha még be sem érkezett a szerlvény?
A buszvégállomásokon - már ahol van ilyen - hogyhogy működik a dolog "vezetői beavatkozás" nélkül? Na és Bécsben - ja, bocs, ott van egy műhold erre a célra!



 
 
  

Vészcsengő
(jbal, 2007-06-23 12:26:11, Volvo buszok)
6 db megjegyzés

Bizonyára csaknem minden kedves olvasó utazott már az új Volvo buszokkal. Csaknem mindig van valaki, aki (talán szándékán kívül) megnyomja a vészcsengőt. Olyankor a sofőr káromkodik is egyet (vagy néhányat). Hát igen. A leszállásjelzőt sikerült olyan jól eldugni, hogy a laikus a túl alacsonyan felszerelt vészcsengőről hiszi azt.


 
 
  

Javaslat a 6-os villamos vonalának meghosszabbítására!
(Synci, 2007-04-12 23:32:47, Etele tér, Kelenföldi Pályaudvar - Moszkva Tér)
11 db megjegyzés

Megszeretnénk kérdezni sokak véleményét arról, hogy milyennek találják ötletünkket a 6-os vonalának meghosszabbításáról. Mondjátok el, tegyetek javaslatot, adjatok ötletet. Tegyünk együtt, a budapesti tömegközlekedés javításáért!

Web: www.6os.atw.hu
E-mail: 6os@c2.hu





Partnerünk a PraktikusVáros.hu


 
 
  

Mikor lesz nálunk is gyep a villamos sínek között???
(szov, 2007-02-08 17:52:31, Lyon)
13 db megjegyzés

sok európai városban látni, nálunk mikor lesz? nem nagy költség viszont növeli a városi komfortérzetet: párologtat, zöld felület, nem olyan csúnya mint az olajos töltéskövek.


 
 
<< < 1    > >>