Név

Jelszó


belép
regisztráció

legfrissebb megjegyzések

Kategóriák
(összes) (417)
általános design (29)
általános építészeti (28)
autós (62)
bicikli úton akadály (37)
biciklis (48)
elszúrt kivitelezés (28)
gyalogos (45)
közszolgáltatás (posta,stb.) (1)
metró (16)
nem értem (31)
női szemmel (3)
odafigyelés általában (32)
praktiCity - komment (5)
tömegközlekedés (30)
városfejlesztési programok (18)

a projektről
használati útmutató

linkek, letöltés, telefon

rss




  << <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>

  

Késik a leveled? Meg van az oka!
(cuber, 2006-06-26 16:05:12)
2 db megjegyzés

A X. ker. Kőrösi Csoma sétány végén (egyébként ott tilos a parkolás) kettős oka van annak hogy oda ne parkoljanak autók. Egyik, hogy sétány lévén itt kelnének át a gyalogosok a sétány folytatására. A másik, hogy a X. ker főpostára itt hajtanak be a postaautók. Napi 100x folyik éktelen kürtölés és anyázás mert a tisztelt autósok elálják a sétánynak ezen részét. A postaautók nem tudnak beállni, a sétáló gyalogosoknak pedig oldalazva kell átslisszanniuk a parkoló gépkocsik közt. Egyébként ezen szabalytalan parkoló 30m... >>>


 
 
  

Metró Bilbaoban
(rbence, 2006-06-25 10:13:31)
2 db megjegyzés

A Spanyolország északi részén fekvő nagyváros, Bilbao metróhálózatának építése a 90-es évek vége óta tart. Bibaóban egy híres angol építészt, Sir Norman Foster-t kérték fel a megállók kinézetének kialakítására. (Az építész nevéhet fűződik a londoni "Uborka"-felhőkarcoló, amely már lassan London sokadik jelképévé válik). itt mutatok képeket a megállók ügyesen, praktikusan és építészetileg is jól kitalált lejáratairól, amelyek szépen illeszkednek a város hangulatába.


 
 
Az ivóvíz ára
(Fogarasi Barnabás, 2006-06-23 07:19:47)
0 db megjegyzés

A Széchenyi rakpart északi részén, a "fehérház" sarkánál hetek óta víz áll.
Vagy egy forrás tört fel, vagy meghibásodott a vízvezeték. Én a forrás létét nem hiszem, mert a forrás tudja a fizikát, ő lefelé, a Dunába folyna.
Tehát a vízvezeték szivárgása a valószinűsíthető!
Szerencsés lenne, a Vízművek talán, esetleg, ha nagyon ráérnek kijavítaná a vezetéket. Továbbá az ugyancsak szerencsés lenne, ha a Főváros a megkövetelhető javítási időn (1-3 nap) túli vízveszteséget nem engedné a fogyasztókkal megfizettetni, ... >>>


 
 
  

Félszáraz folyóból...
(kambekk, 2006-06-22 23:43:09)
0 db megjegyzés

Épp egy éve írtam. Máig aktuális :(
http://www.hadik.hu/dosszie/content.php?id=1469


 
 
  

zajszennyezés
(szov, 2006-06-22 13:30:28)
0 db megjegyzés

autót/motort tuningolni nagyon menő dolog, viszont kérdés, hogy amikor ablaktáblák remegnek és a kezemből meg majd kiesik a bicikli vagy épp aludnék vagy a dobogókő felé vezető úton esnek le a madarak a nemzeti parkban a dübörgés miatt... akkor kérdés: van valami zaj határ, X decibel, amit nem szabad átlépni? bármilyen zajjal lehet lakott területen vagy nemzeti parkban haladni?

kép: vezess.hu


 
 
  

elvarázsolt utca
(Weisz György, 2006-06-19 16:22:05)
6 db megjegyzés

Hársfa utca. Kíváncsi vagyok, hogy alakult ki ez a lejtős járda. Fiatal és sportos vagyok, de télen csak négykézláb tudok végigmenni rajta, különben lecsúszok az útra. Egy hatalmas gödörben ülve fényképeztem.


 
 
  

nem értem
(Weisz György, 2006-06-19 16:14:23)
3 db megjegyzés

Régóta vártam, hogy elkezdjék kialakítani a járdákon, a legyező formájú sarkokat. Ez nagyon hasznos dolog. Többek között elférne a telefonfülke, szemetes, kutyakaka zacskó, bicikli és motorparkoló, utcabútor és utcanövény esetleg fa, hirdetőtábla, parkolójegy autómat vagy esetleg a KÖZLEKEDÉSI TÁBLA!!. Iker babakocsival behajtani tilos. ..és a későbbiekben oszlopokkal is körbe kellene keríteni, különben csak kitűnő parkolóhelyet biztosítanak.


 
 
  

Képek a fő bringautunk témához
(HM, 2006-06-16 10:02:09)
2 db megjegyzés

Ha jól sejtem a téma indítója a képen látható helyzetre gondolt. De nem messze a budafoki úttól a lágymányosi hid pesti lehajtójánál is hasonló helyen található a tűzcsap. Mindkét helyen van elég hely, hogy kikerülje a biciklis, de azért elég abszurd helyzet hogy a biciklis szlalomozzon az útakadályok között, a bicikliúton. A tervezők nem gondolkodnak???


 
 
  

Kérem az illetékest: Ne vegye át!
(HM, 2006-06-16 08:10:07)
2 db megjegyzés

A nagytétényi út mellett kialakított bicikliút a napokban készült el. Szerintem még át sincs adva, mert a vele együtt felújított Nagytétényi út buszmegállóit még tegnap festették. No meg a bicikliúton még nincsenek jelzőlámpák. Ez a kép az új, frissen kialakított bicikliúton készült. Az aszfalt kivitelezése trehány munka. Az egy dolog hogy végig gödrös, döcögős, rázza a biciklistát, de még repedések is tarkítják. Ezért ezen a forumon keresztül kérem az illetékeseket, hogy NE vegyék át az utat a kivitelezőtől. Igy i... >>>


 
 
fő bringautunk
(Fogarasi Barnabás, 2006-06-16 07:39:53)
0 db megjegyzés

A Budafoki út - Dombovári út kereszteződésben, a Budafoki út páros oldalán a tűzcsap nem a kerékpárút szélén, hanem a kellős közepén, kanyarban található. Azért ez briliáns megoldás, prémiumot érdemel.


 
 
  

Pesti Dunapart
(Gossányi András, 2006-06-14 16:41:16)
0 db megjegyzés

Demszky Gábornak van egy álma, hogy a várost nyitni kell a Duna felé. Most újították fel a pesti alsó rakpartot, készítettek az autósoknak lekanyarodást könnyítő új felfestést luxus kivitelben de a vízfelöli szalagkorlát a Roosewelt téri villamosmegállótól a Stollár Béla utcai lejáróig (majdnem a Fehér Háznál) érintetlen maradt, nehogy kimerészkedjen valaki a dunaparti vascipőkhöz. Egy folytonossági hiány azért készült. A korona úsztatásához épült egy kikötő bak és a koronahordozókat mégsem akarták átugratni a szal... >>>


 
 
  

A lakás legyen lakás!
(dugó, 2006-06-14 16:30:05)
5 db megjegyzés

Nem értem, hogy miért lehet lakásokban gazdasági tevékenységet folytatni, ráadásul olyanokat is, amelyek a lakók nyugalmát is zavarják. A főútvonalakon lévő házak kapualjában nem ritka a képen látható cégtábla dömping.


 
 
<< <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>