Név

Jelszó


belép
regisztráció

legfrissebb megjegyzések

Kategóriák
(összes) (417)
általános design (29)
általános építészeti (28)
autós (62)
bicikli úton akadály (37)
biciklis (48)
elszúrt kivitelezés (28)
gyalogos (45)
közszolgáltatás (posta,stb.) (1)
metró (16)
nem értem (31)
női szemmel (3)
odafigyelés általában (32)
praktiCity - komment (5)
tömegközlekedés (30)
városfejlesztési programok (18)

a projektről
használati útmutató

linkek, letöltés, telefon

rss




  << <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>

  

keresztbe
(szov, 2006-05-23 23:00:32)
2 db megjegyzés

Lagymanyosi egyetemi terulet, a templom es a tesniszpalyak elott:
tudom, h ez nem is olyan komoly, hiszen itt a gyalogosoknak szant reszen a biciklis is elferne, kikerulhetne egy kis arokugratassal a parkolo kocsit, viszont, ez itt egy gyalogos keresztezodes, es a bicikliutra/jarda merolegesen is haladnanak el gyalogosok/biciklisek, az egyetem fele, ha nem parkolna ez a kocsi keresztbe es a tobbiek meg parhuzamosan (ahogy az orruk latszik a kepen)


 
 
  

állandó ideiglenes barikád
(szov, 2006-05-23 22:59:59)
4 db megjegyzés

bicikli ut/ jarda a Muszaki egyetem elott: ide mindig felparkolnak akar tobben is, bar mar maganak a bicikli utnak a vezetese is itt enyhen szolva veszelyes (errol rakok kepet fel kesobb): tehat a szlalomban egy fa - egy zaró kő -es vegul ezek kozott a parkolo kocsik kozott tenyleg le kell allni, mert alatalaban meg a gyalogosok is itt preselik at magukat..
hajra!


 
 
  

leparkoltak a fiuk
(szov, 2006-05-23 22:59:16)
2 db megjegyzés

Hungária krt.-tal párhuzamos biciki út a Lágymányosi híd és a Népliget közötti szakaszon: ide rendszeresen leparkolnak a bicikliut/jardara, valszeg koszonheto ez a szomszedos autokereskedeseknek is


 
 
  

bmw keresztbe
(gaba, 2006-05-23 22:54:17)
0 db megjegyzés

erzsebet híd budai lábánál, a platánosnál beparkolt a bmw


 
 
  

ráparkolás
(szov, 2006-05-23 22:53:24)
0 db megjegyzés

Kőbányai út: a piac bahajtóinál a taxisok előszeretettel parkolnak rá a bicikli útra, sokszor csak úgy lehet kikerülni őket, ha behajt az ember a Kőbányai út brutál forgalmába. A képen épp 3kocsi ált rá a bringa útra.


 
 
  

munka van
(szov, 2006-05-23 22:52:47)
0 db megjegyzés

Az Erzsébet híd lábánál, budai oldalon, ideiglenes volt (1 hétig kb) ez a kis lezárás: 2 szivattyú meg egy wc miatt keresztbe az egész járda/bringa út lezárva. Ami különösen jó benne: az Óbuda felől érkezőket hirtelen lepi meg a konstrukció és nincs mit tenni, mint 2 parkoló kocsi között lelépni és a forgalommal szembe biciklizni/gyalogolni. gratula


 
 
  

munka van 2.
(szov, 2006-05-23 22:52:15)
1 db megjegyzés

opel is elkerítve


 
 
  

munka van 3.
(szov, 2006-05-23 22:51:17)
0 db megjegyzés

az előzők folytatása: biciklisünk kihajt 2 autó között szembe a forgalommal


 
 
Kihasználatlan kerékpárút lehetőség
(Fedor, 2006-05-23 22:50:35)
0 db megjegyzés

A dél-budai kerékpárút egészen a Mezőkövesd utcáig a 6-os bekötő út mellett halad, (szépen kidolgozva, elkülönítve, szó se róla) és csak ott kanyarodik le a Duna partra. Viszont a töltés már a Kondorosi utcától járható, jelenleg is jó minőségű, átlagos kerékpárút-szélességű betoncsík van rajta, amely később becsatlakozik a Duna parta leérő kerékpárútba. Miért nem lehet eleve erre vezetni a kerékpárutat ahelyett, hogy a kocsik mellett kelljen tekernie az embernek. Nagy beruházás nem kell hozzá:

1. Leágazás a jele... >>>


 
 
  

Gonosz példa
(Sempi, 2006-05-23 22:49:42)
1 db megjegyzés

Az autós-bosszantást a legmagasabb hatásfokkal látja el. Nem is szeretném tudni, hogy hol van.
(vicclap.hu)


 
 
  

kerékpár kerekének futásával párhuzamos csatornafedél 4
(petrisz, 2006-05-23 22:47:57)
1 db megjegyzés

gondoljunk a görkorcsolyasokra - ennél a bringam kereke vékonyabb


 
 
  

kerékpár kerekének futásával párhuzamos csatornafedél 3
(petrisz, 2006-05-23 22:47:27)
0 db megjegyzés

rámpa, rács, lépcső


 
 
<< <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>