Név

Jelszó


belép
regisztráció

legfrissebb megjegyzések

Kategóriák
(összes) (417)
általános design (29)
általános építészeti (28)
autós (62)
bicikli úton akadály (37)
biciklis (48)
elszúrt kivitelezés (28)
gyalogos (45)
közszolgáltatás (posta,stb.) (1)
metró (16)
nem értem (31)
női szemmel (3)
odafigyelés általában (32)
praktiCity - komment (5)
tömegközlekedés (30)
városfejlesztési programok (18)

a projektről
használati útmutató

linkek, letöltés, telefon

rss




  << <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>

  

Kutyasétáltatás
(dugó, 2006-10-15 15:52:49, Budai vár)
4 db megjegyzés

Szombaton délután (2006.10.14) a Várban jártam. A Tóth Árpád sétány mindkét végén ki van téve a képen látható tábla. Ennek ellenére öt póráz nélkül rohangáló kutyát (köztük két nagytestű ebet) láttam 14:30 körül. A kedves gazdik biztosan nem külföldiek és idegenek, hanem a Várban lakók voltak.
Nem értem, hogy minek kell kitenni a táblákat, ha senki sem ellenőrzi a rendelet betartását?


 
 
  

Torontói üvegsztráda bringásoknak
(gaba, 2006-10-13 09:08:35, Torontó)
2 db megjegyzés

"Az egyik legtöbbet forgatott terv mostanában Chris Hardwick üvegfolyosós biciklisztrádája a Velocity, amely felüljáró jelleggel lebegne Torontó felett, és ekképpen hálózná be az ötmilliós megapoliszt. A 3-3 sávos biciklisztráda lassú, középtempós és gyors sávjai a város legtávolabbi pontjait lenne hivatott összekötni."
http://magazin.go.hu/20060922torontoi.html


 
 
  

járdaszegély úgy általában
(szov, 2006-10-12 16:47:30)
4 db megjegyzés

miért kell járdaszegély úgy általában az átkelőknél?

azt még értem, hogy mondjuk az út mentén így választják el a gyalogosokat az autóktól, de a gyalogos átkelőknél, sarkokon, tehát mindenütt, ahol a gyalog metszi az autós közlkedést, miért nem lehet egy szinten az út és a járda vége? Akiknek tuti megnehezíti minden ilyen szegély az életét azok: az idősek, a kerekes székesek, a babakocsisok, a biciklisták, a szűk szoknyában járók, stb...
egyszerűen nem látom be, hogy minek, amikor nélküle is lehet....


 
 
  

Oszlopok a Margit hídon
(exant2, 2006-10-11 21:04:59, Margit híd-Budapest)
3 db megjegyzés

Ezeket a képeket a hétvégén készítettem a Margit hídon. Ugye mindenki emlékszik, hogy három hónapja sincs, amikor a korábbi oszlopkidőlések miatt korróziómentesítették a lámpavasakat. Hát nem sokáig tartott (nem ez az egyetlen rozsdásodó oszlop a hídon)


 
 
  

Szemetes, de legalább van
(safa, 2006-10-11 16:25:33, Szilágyo Erzsébet fasor)
3 db megjegyzés

Pont középen, Hol másutt, végülis a buszmegálló csak egy pár méterre van a szemetestől. A járda eggyik felénél a bicikli út, a másik felénél pedig kerités és hentes.


 
 
  

Sárga kuka érdekes helyen:)
(Synci, 2006-10-11 11:00:59)
3 db megjegyzés

Nem tudom, ki és mikor tette oda azt a kukát, de nagyon vicces:)
Ilyen itt, nállunk a XXI.századi Bp.-en előfordulhat???:)


 
 
  

végre minimál járdaszegély!
(szov, 2006-10-10 08:06:18, Rottenbiller-Damjanich u. sarok)
0 db megjegyzés

felújították a Rottenbiller utcát és láss csodát, sikerült a Damjanich utcai végénél a járdaszigeten és az összes környező járdán az átkelőknél egész kicsi, tisztességes járdaszegélyeket csinálni! korábban, főleg a járdaszigeten 30 cm-es szegéllyel kellett küzdenie mindenkinek...
még szeretném taglalni, hogy miért kell egyáltalán olyan, hogy járdaszegély az utcákon.


 
 
  

Chipkártyarendszer
(Rob, 2006-10-06 22:36:25)
3 db megjegyzés

A Budapesti jegyrendszert a BKV szeretné felváltani chipkártyarendszerrel. El lehet olvasni itt: http://www.bkv.hu/elektra/index.html
Szerintem ez nem jó. Egy kártyát őrizgessünk amit fel kell tölteni kredittel? És mi lesz a bérletekkel? a társaság figyelmébe ajánlom a párizsi rendszert: az ember vesz egy mágneses jegyet. A metróban egy kapu van, ami úgy működik, h. bedugja az ember a jegyet, a gép egy méterrel tovább kiadja, a kapu kinyílik. Ezek a jegyek egyszerhasználatosak, de lehet kapni olyanokat is, amelye... >>>


 
 
VIII. Nagyvárad tér
(Dőry Melinda, 2006-10-04 21:34:10, járda)
0 db megjegyzés

A Heim Pál Gyermekkórházban dolgozom, így kb. egy hete nap mint nap látom a következőt: a kórházba menet a metrótól vivő járdasziget kórházhoz közel eső sarkánál, a taxidroszt után, az utolsó lámpaoszlopnál ill. hirdetőoszlopnál apró üvegszilánkok borítják a járdát, illetve - tekintettel arra, hogy több napja ott vannak a szilánkok -, már nagyobb területen szóródnak, mert az emberek szétrugdosták őket.

Vajon milyen gyakran takarítják a járdákat?

Azt gondolom, sok munkanélküli juthatna munkához és a város is... >>>


 
 
  

parkolás
(Fogarasi Barnabás, 2006-10-02 12:36:05)
6 db megjegyzés

Néhány hónapja egy tv műsorban véletlenül láttam egy riportot/beszélgetést Bőhm Andrással (legalábbis azt hiszem ez keresztneve), a főváros alpolgármesterével. Az általam tátott részben a fővárosi parkolásról beszéltek, azóta nem értem és nem hagy kijelentése nyugodni. A riporter kérdésére a következőket válaszolta (nem szó szerint, de lényegében):
a parkolási díjjakból, büntetésekből nincs a városnak bevétele,
az a parkolási cégek működésére megy.

Mit lehet erről gondolni:
1. Hazudik.
2/a. Nem hazudik, h... >>>


 
 
  

Megálló
(Bohus, 2006-09-30 12:22:57)
3 db megjegyzés

Káposztásmegyer, 14-es villamos Óceánárok utcai megálló...
A megálló komfortjáról:
Eltekintve attól, hogy folyamatosan tele van firkálva az egész
és rendre ki van törve minden üveg, ami télen amikor fúj a szél, az egyébként is gyakori és könnyen elkapható náthát és hasonló megfázásos tüneteket szaporítja, nem értem mi szükség van, egy egyébként jelzem nem működő jegyautomatára, pont olyan helyen, ahol az egyébként is undorító ülőkére emiatt nem lehet leülni.
Igazából ez olyan vicces... vagy nem az?!?!?


 
 
  

Érd tömegközlekedése!
(Synci, 2006-09-26 21:48:05)
6 db megjegyzés

Nagyon sokat segítene az érdieknek, ha budapestre nem 45perc/1óra alatt jutnának be. Nagy segítség lenne, ha nem kéne 2féle bérlet, és nem kéne 2 tömegközlekedési társasággal 3-4-5szöri átszállással eljutni iskolába/munkahelyre stb. Ígéret volt már itt "érdi HÉV" re és arra is, hogy a [3] (gyors hármast) felhozzák Érdig, (ez olyan plus 3-4km távolság, mint a mellékelt képen a zöld vonal mutatja). Ez a busznak 5-6percel hosszab menetidő lenne, és az érdiek közlekedési szokásait gyökeresen megváltoztatná. Kérem minde... >>>


 
 
<< <          10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  > >>